torsdag 12 juni 2008

Programförklaring

Ett försök till, tröttnade på återkommande krångel hos den förre bloggadministratören. Och här slipper vi de där reklamstripparna.

Bra så, men i ärlighetens namn har jag tröttnat på mina egna krumbukter också, det är således dags för något nytt.

Den nya programförklaringen lyder: naturlyrik och litteratur.

Det vill säga reflektioner över det lästa och skrivna och de egenupplevda utflykterna i omkringliggande miljöer.

För att exemplifiera hänvisar jag till följande bilddagbok, se här.
Två reflektioner:
1/ Bilder och personnamn, vilket jag har ett problematiskt förhållande till. Att bara hysta ut dem på det värlsomspännade nätet har sina komplikationer. Men visst varför inte, undantagvis.
2/ Barnberättelse som genrer är intressant, märkte att jag snabbt föll in i en form, tacksam skall tilläggas. Månde en ny karriärsväg.

Inga kommentarer: