fredag 17 juni 2011

22. Sommar (nästan)

Jag fick en flanellskjorta av min svärfar i julklapp. I helgen ska jag använda den för första gången. Roadtrip till Kvarnberget i norra Jämtland. Vi kommer att spika panel på den nyutbyggda stugan.

Barnen har inlett sina sommarlov. Elva veckors sommarlov. Det är en lång tid.

Lyckades hitta mitt flugsfiskespö i förrådsröran.

Skickat två artikelutkast. Törs snart kalla mig för resereporter. Fått ett outgivet manuskript för recensionsuppdrag.

Varit på två anställningsintervjuer (till samma jobb). Kul och spännande.

Längtar till långledighet.

Är fotbollsförälder.

Gillar kaffe.

(borde skriva här oftare och bättre)

Saknar min pappa.

Missade att anmäla mig till AXA fjällmaraton.

Skulle gärna åka tillbaks till El Castell.

Är färdig med utlämnade vita medelålders män. Trodde jag. Karl Ove Knausgård är bra. Del 2-6 här kommer jag.

Vill köpa ett enmanstält.

Barn är jobbiga. Underbara. Också.

Kör Volvo.

Har inget husdjur.

Bor i radhus.

...och så vidare.

Inga kommentarer: